Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 9 mai 2012

Fiti voi ungurenii mei!

Si asta nu se intampla la un congres UDMR!
Chiar la o adunare PDL. Stau si ma intreb daca la congresul cand Zeus a candidat impotriva lui Petre Roman la conducerea partidului daca ar fi lansat sloganul :
Fiti voi Bashitii mei !
ce se intampla?
Oare mai iesea presedinte al PD?
Ciudat este sa intri in casa omului si in loc sa te incolonezi la masa prezidiului ca o insecta in insectar sa te urci la tribuna si sa le spui oamenilor ca nu PDL mai este calea ci miscarea lui cea noua este viitorul!
Adica cum plastic s-a exprimat : FITI VOI UNGURENII MEI!
Si cum se va numi partidul????
Ungurenia Mare?
Sau Partidul Ungurean Liberal Atotstiutor (sau ma rog doar initialele lui!!!!)?
Sau Serviciul Ungurean de Informatii Externe?
Variante ar mai exista dar ma tem de ridicol!
Asa ca cine mai spera sa il converteasca pe MRU la PDL sa nu cumva sa constate ca plasa de paiajen verbala nu te lasa sa mai scapi odata prins.

O noua miscare se anunta la orizont. Nici populara, nici liberala, poate democrata!
Si seful ei va fi (la vedere) chiar MRU!
Undeva mai in spate va activa cel ce se va retrage din viata politica dupa ultimul mandat prezidential.

DA! Si inca nu si-a spus ultimul cuvant!
Te ascult MRU!
Culmea este ca vorbesti pe limba mea, pe intelesul meu si uneori si pentru aspirațiile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu