Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 iunie 2012

Romania lui Dottore!

Cand l-am auzit pe Zeus spunand despre Dottore am crezut ca este o gluma marinareasca. Dar intodeauna trebuie sa știi sa citesti printre randuri.
Iata cum suna glumitza:
"""Iar pe de altă parte vii şi spui că eu vreau să am o bună relaţie cu preşedintele şi mai ales o relaţie de respect. Când eşti doctor în drept, eşti tare. Dottore!", a spus Băsescu în finalul conferinţei de presă de la Palatul Cotroceni, apoi a început să râdă.""
De abia aseară au inceput sa apara si randurile lipsa.
Acum cu informatia completa si cu FAZ si Nature pe post de haitasi e posibil sa vedem un nou titlu de doctor luat pe copy-paste !
Oare este posibila asa o coincidenta???!!!!
E unul nu cred in coincidente!
Si mai cred ca Victorash ar trebui sa fie mai atent la declaratiile lui Zeus! Ca nu se stie niciodata.
Inca o dovada ca serviciile lucreaza. Si inca bine!
S-a deschis dosarul cu doctoratul. Sa vedem ce mai urmeaza si unde se mai opreste.
Am si eu o intrebare!
Victorash ai copiat cumva la BAC???????
Ca nu as vrea sa aflu de prin presa!
Sau la Facultate ai fost la toate examenele?
Ca nu prea se vede!
RAZBOI TOTAL!
Acum plagiatorii au un nou port-drapel!
In tara copiatului din gradinitza e normal sa fie sef unul care a plagiat la doctorat si care si-a apropiat si alti plagiatori!
Plagiatori din toate tarile uniti-va!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu