Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 iunie 2012

Cum se da "Scroafa din copac " JOS!

Ieri am primit un mail cu un text dragut. Cu o testoasa pe stalp. Pentru ca mi-a placut si pentru ca am simtit ca se poate mai mult, plagiez si eu cu buna stiinta si traduc mailul din romana in romana. In concluzie am inlocuit testoasa cu scroafa, stalpul cu copacul si am mai adaugat si eu cate ceva.
Sa vedem ce a iesit:
Scroafa din copac

Un tânăr de la oras mergea pe jos printr-un sat pe o ulitza prafuita şi la un moment dat decide să ia o pauză obosit si infometat fiind.
Vede o bancutza cu umbra langa un zarzare si un mos stand pe ea. Se aşează pe bancă, unde se afla mosul şi încep, firesc, să vorbească despre una alta si in final ajung sa vorbeasca si de politica si de ţară, guvern, despre legiuitori şi cei asemenea lor.
Mosul îi spune tanarului:
- Ia vezi zarzarul asta. Ia uite-te mai atent. In varf mi s-a suit scroafa.
- Si nu au fost nici inundatii, nu e nici Craciunul si totusi ea pur si simplu sta acolo mandra
- Eu îi compar pe parlamentari şi pe alţii asemenea cu o scroafa suita in copac.
Intrigat, tânărul ii spuse:
- Eu nu înţeleg aceasta analogie ... Ce vrei să spui tataie?
Mosul incepe sa explice:
- Dacă te plimbi prin ţară şi vezi cumva o scroafa stând in echilibru pe craca cea mai inalta dintr-un copac, ce poţi să te-ntrebi?
Văzând nedumerirea de pe faţa carlanului, mosul continuă cu explicaţia:
- În primul rând: Nu intelegi cum A AJUNS acolo.
- În al doilea rând: Nu poţi să crezi că STĂ acolo.
- In al treilea rând: Ştii sigur că nu ar fi putut SĂ AJUNGĂ ACOLO SINGURĂ.
- In al patrulea rând : E clar că N-ARE CE CĂUTA ACOLO.
- In al cincilea rand : Eşti convins de faptul că aceasta NU VA FACE NIMIC FOLOSITOR cât timp stă acolo.
- Doar o sa guitze si o sa se usureze in capul oamenilor.
- Concluzia: singurul lucru raţional ar fi s-o ajuţi să coboare, iar ca să o ajuţi să coboare trebuie să fii ACOLO, la VOT.

VIITOARELE ALEGERI SA LE FACEM BINE. SA NE-NGRIJIM CA NICI UN ANIMAL SĂ NU AJUNGĂ IN VARF!!!

Asta a fost povestea adaptata.
E clar ca doar ajutata scroafa se suie in copac. De obicei nu mai vrea sa se dea jos de buna voie. Uneori se mai taie chiar copacul ca in 1989. Altfel trebuie scuturat bine o data la 4 ani!
Ieri am fost si eu vizitat de un asemenea exemplar dat jos nu din copac ci dintr-un gipan Touareg si am fost chiar mirat ca stie sa mearga pe jos.
Am primit pliante, vorbe mieroase si un pix si un breloc!
Am fost cumparat. Cu toate ca preferam faimoasa suta de lei, sau o galeata, agende, DVD-uri cu Tom Jones, umbrelutze si cate mai altele.
Dar totusi am primit ceva!!!!! EEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHH!!!!
Parca ieri nu se mai facea campanie? NU?
Asa ca am incalcat si eu armistitiu si am scris pe blog!

Merg sa votez, cu toate ca stiu ca cel putin 4 ani voi fi privit din acelasi copac si voi auzi aceleasi sunete si voi primi aceleasi dejectiii daca ma voi apropia.

SA VOTATI BINE!!!!!

Si cei care ma cititi cu alt IP decat cel din Romania sa stiti ca la locale nu aveti de pus stampila. 
Asa ca nu va feriti inca de scroafa din copac! OARE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu