Totalul afișărilor de pagină

luni, 11 iunie 2012

Cine plateste oalele sparte?

Ieri cand l-am vazut la vot alaturi de fiica cea mica si sotie am avut un soc!
Mainile ii tremurau, cu greu a bagat buletinele de vot in urna. La iesirea din sectia de votare s-a adresat cu voce stinsa ziaristilor si in loc sa le tina de maini pe cele doua femei importante din viata lui, parca el era cel carat spre iesirea din politca.
Am fost putin impresionat, dar in cazul de fata nu se stie niciodata unde incepe si se termina regia si unde incepe si se termina sentimentul.
Asa ca brusc la auzul celor 20 de simpatizanti adusi asemena unei doze de Red Bull parca a reinviat.
Am mai stat cu frica ca isi va anunta demisia pentru crunta dezamagire a celor care l-au votat cu inima deschisa si pentru pierderea in totalitate a Capitalei, fieful dreptei din 1989 pana acum.
Dar cand am auzit ca a iesit la cumparaturi am stiut ca si-a revenit. Si ca altcineva va plati oalele sparte.
Totusi cineva va fi responsabil pentru dezastru si nu el!
Ce ziceti de o doamna blonda?
Care cred ca se va alege si cu ceva dosare penale.
Ca doar modelul Timoshenko nu e prea departe!
Un capitan de nava supravietuieste chiar daca a naufragiat si scufundat corabia sperantei!
Si se suie pe alta noua!
Asa ca vant din pupa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu