Totalul afișărilor de pagină

marți, 24 aprilie 2012

Sloganuri si Persoane!

Mai demult a fost ARDE-I si un frumos ardei iute (rosu) ne invita sa ne iasa iuteala pe nas. Neatenti am gustat din ardei si l-am propulsat Presedinte. Asa ca ne-am basescu cu toti pe ea de viata!
A urmat cineva care a videanu bugetul PMB cu borduri si floricele.
A venit momentul sa spunem toti intr-un cor : oprescu!!!!!
Si asa am facut. Cu suspendata in minte si cu neterminatele pe teava a reusit performanta sa ingroape toti mortii si sa-i trezeasca la viata : Pasajul Basarab; Arena Nationala; Pasajul Barbu Vacarescu ! A mai reusit sa reinvie si Centrul Vechi si l-a umplut de cultura....pardon carciumi! Si a dezgropat mortii de la Universitate pe motiv sa parcheze masini si nu schelete.
Acum e peste tot PLICI DE-AICI!!!!
Nu tu program, nu tu obiective (parca suspendata era un program)! PUR SI SIMPLU PLICI!!!
Si progoana e scris cu litere mici.
Asa ca inteleg ca urmeaza prigoana maidanezilor, a suspendatei si cam atat.............
AAAAAAAAAAAAA
Si eventual sa avem o singura companie de salubritate in Bucuresti!
Asta da SLOGAN!
PLICI de-aici dl. Bahmuteanu! Ca o sa ramana orasul schiop intr-un picior de lemn!
Persoane plictisite, cu nume predestinate, cu sloganuri adecvate!
Vai de ORASUL MEU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu