Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 4 aprilie 2012

Promettre c'est noble, tenir c'est bourgeois!

Cine a promis si ce? Ceva legat de salarii?
Ieri din interviul lui MRU nu am mai inteles nimic. De fapt omul a adus limbajul de lemn la o noua treapta evolutiva. Este departe cel mai bun de pana acum. I-a batut pe toti. Te farmeca, te amorteste, te ameninta, dar de fapt nu reuseste sa raspunda concret la nici o intrebare! Asta da arta a oratoriei.
Deci nu am inteles cine ce a promis si mai ales cand se vor mari salariile (de parca mi-ar pasa), mai ales ca masura asta poate migra multe voturi.
Iar nu am inteles absolut nimic despre originea lui. O intrebare simpla: Sunteti ........? Merita un raspuns la fel de simplu : DA sau NU! Si nimic mai mult.
Daca asta este noua generatie de politicieni mie deja imi este frica de ea. Ma simt aidoma pestisorului Marvin in povestea lui Nemo. Sunt ca la terapia cu rechini. Unde rechinii sunt politicienii care se jura ca nu vor mai manca peste, iar eu ma simt aidoma lui Marvin. Am mari probleme personale (stiti voi povestea lui Nemo) dar sunt obligat sa imi traiesc viata alaturi de rechini prins intr-un submarin (Romania).
Domnul MRU reuseste sa imi faca pielea de gaina. Sub o retorica logica si coerenta se ascunde un PREDATOR. Care are posibilitatea sa te distruga intr-o secunda. Buna scoala avem la SIE!
Asa ca se intra in faza de campanie in care orice este permis.
Chiar si un atac DNA la UDMR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu