Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 aprilie 2012

RENATIONALIZAREA!

URA!
Am trait sa vad un proiect de lege generat de un guvern de DREAPTA condus de un Premier care se declara de esenta liberala si cu un Presedinte care a condamnat comunismul. Proiectul de lege este de fapt o legalizare a 85 % din Legea nr. 119 din 11 iunie 1948.
Propun ca si Castelul Peles sa fie 85% liber pentru POPOR , la fel ca si Palatul Elisabeta si Palatul Savarsin. Ca doar toti suntem cetateni romani. Adica sa moara si capra regala.
GLUMESC!
Efectiv nu pot sa imi imaginez ce am vazut la TV ieri.
Iata poza doamnei presedinte a ANRP care m-a facut sa calatoresc in timp pe vremea ANEI PAUKER!
Chiar si tonul vocii imi rascolea existenta. Ma simteam ca un infractor. Si vibratia pe care o emana stimabila doamna era una pentru largile mase populare! MOARTE CHIABURILOR SI PROPRIETARILOR! Eventual si a URMASILOR! Si o facea cu pasiune si devotament!
Iata si link-ul cu propunerea legislativa:
http://www.anrp.gov.ro/uploads/proiect_legislativ_CEDO.pdf
Bravo MRU- T.B. !
Daca mai ma gandeam sa va votez acum stiu clar din ce esenta sunteti croiti!
Am fost un naiv sa cred ca cineva doreste sa repare greselile trecutului!
Asa ca intrebare: Am si eu un credit la banca! Sa returnez dor 15% din el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu