Totalul afișărilor de pagină

vineri, 27 aprilie 2012

Romanian Pie!

Cand am vazut ca Sorina e indecisa m-am speriat! A venit Sulfina sa o imbarbateze. Nu a fost suficient! Am urlat aproape: NUTZI s-a sculat???? Si da, a venit si Nutzi sa vorbeasca cu Sorina. Dar Sorina nu spunea decat ca: cel ungurean nu se intelege cu cel vrancean si mai ales cu cel moldovean!
Apoi am vazut pe fata Robertei cum voturile o vor lua razna si ea nu le va putea numara. Roberta stie de ce!
Apoi a venit Olguta disperata ca a disparut Sorina! Ce mare Placinta mi-am zis! Ca ar fi in frigiderul lui Raluca, a mai zis de la tribuna!
Doamne! mi-am zis! Ce se intampla. O sa o gaseasca prin cine stie ce calculator ca Simple Pie! Cum sa fie ea OS cand se ocupa de textile!
Si a venit lovitura de gratie!
Niciodata atat de multi nu datoreaza atat de mult, atator de putini. Vreo 1000 de voturi adunate de diverse minoritati nationale (veri si cumetri de rataciti prin Romania) au schimbat macazul puterii. PAC-PAC!
Si asa a ramas Premiantul nostru fara a-si spune inca ultimul cuvant! Cam pe faras! Si asta dupa 78 de zile! Un nou record!
Cu excesul de adrenalina in muschi PONTANEL+ ANTONEL+ ALA MICU se duc sa bata cu pumnul in masa de la Cotroceni!
Dar sa vedem ce surpriza le-a rezervat Zeus!
Am gresit cu pronosticul! Am crezut ca nu e cazul sa cada MRU! Dar nu a fost asa.
Singurii cu demnitate si consecventa au fost cei din UDMR! Se pare ca in limba maghiara nu exista cuvantul TRADARE!
Cinste lor!
Noilor multpreaputernici le urez "succesuri" multe!
Si sa nu uite: Cine a tradat o data sigur va mai trada si alta data!
Asa ca prajitura(placinta) puterii se va impartii din nou la alti meseni! OARE?
Pofta buna!
Panem et circensis!
Sau
Placintesis et votensis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu