Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 iulie 2012

Calendele lui Iulie!

Am plecat spre Grecia intr-o lehamite generalizata. Ajunsi acolo am fost decuplati de fluxul informational corect si obiectiv oferit de mass-media romana. Asa ca eram fermi convinsi ca Roberta inca mai numara voturi, ca Blaga inca se mai incrunta la bucuresteni si ca pe la Cotroceni nu mai canta cucuveaua.
GRESIT!
Cucuveaua incepuse sa cante. Si asemenea croitorasului cel istet prima data au fost doi dintr-o lovitura. Cam nedemocratica dar in final acceptata de toata lumea. Parlamentul avea o noua conducere. URA! O pastrez in suflet tovarasi!
Si a inceput asediul Cezarului. Cum modelul cu 23 de cutite infipte de senatori este perimat, a urmat votul a 256 de parlamentari. Din care unii ii jurasera pana de curand credinta. Si profitasera de  pe urma lui din plin.
UN FLEAC! L-AU SUSPENDAT!
Ma uitam pe net in Grecia si nu imi venea sa cred! Unde este democratia? Unde sunt institutiile statului? Unde ii sunt aliatii?
Incet, incet m-am linistit! Si am vazut ca exista si viata fara politica!
Si ca de fapt Cezarul meu nu este mort si ca este inca in putere! Si ca mult mai eficient este cand poate sa-si incordeze muschii si sa debiteze glumele de autobaza peste tara!
Asa ca ceea ce nu te ucide, te face mai puternic! Oare si in politica?
Cert este ca din punctul meu de vedere a fost o lovitura de stat, culmea cu instrumentele democratiei.
O asemenea performanta s-a mai putut in Germania anilor 1930! Curat democratic! Si fara sa se incalce nici o lege!
Singura mea consolare este ca UE vegheaza!
Si va veghea bine!
Sa vegheati bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu